• وبلاگ : خريد اينترنتي فروش پستي
  • يادداشت : جان توشاک به تبريز مي آيد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 55 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     
    با گذشت زمان و پيشرفت علم و دانش بشريت، علم پزشکي نيز دچار تغييرات و دگرگوني هاي مفيدي گرديد و در عين حال آزمايشگاه هاي پيشرفته بسياري نيز در راستاي تشخيص و شناسايي انواع بيماري ها و علت ايجاد بيماري ها پديدار گشت تا وضعيت جسماني فرد را به بهترين نحو ممکن ارجاع دهد. به عنوان مثال، آزمايش خون يکي از آزمايشات مهمي تلقي مي شود که در بهترين آزمايشگاه در تهران انجام مي شود و به کمک آن وضعيت فيزيولوژيک بدن به طور دقيق مشخص مي شود. در آزمايشگاه ها علاوه بر انجام آزمايشات شيميايي، آنتي بيوتيک هاي متعددي نيز در جهت مقابله با تمامي بيماري هاي عفوني ساخته مي شود.

    يکي از مدرن ترين روش هاي جوان سازي پوست، روش آر اف فرکشنال است. اين روش بسيار کم خطر و بدون دردسر است و اصولا نتيجه ي خوب و رضايت بخشي خواهد داشت. در اين روش از امواج راديويي ايمني استفاده مي شود که به لايه هايي از پوست نفوذ مي کند و باعث تحريک کلاژن سازي و تغييرات در ساختمان پوست مي شود. در اين مقاله قصد داريم در مورد مراقبت هاي بعد از آر اف فرکشنال و عوارض و مزاياي آن، توضيح دهيم. در ادامه همراه ما باشيد.


    يکي از روش هاي درماني و ليفت صورت بدون جراحي دستگاه آر اف فرکشنال است. در اين روش از امواج نوري استفاده نمي شود، بلکه از امواج آر اف فرکشنال که يک دستگاه دو قطبي راديوفرکانسي غير تهاجمي است استفاده مي شود. اين امواج لايه هاي خارجي و مياني پوست را مورد تحريک قرار مي دهند و پوست را براي شروع فرايند هاي طبيعي سازي آماده مي کنند. سپس لايه جديدي روي پوست تشکيل مي‌ شود و ميزان توليد کلاژن و الاستين در پوست را افزايش مي دهد. در واقع در روش جوانسازي پوست با آر اف فرکشنال براي درمان ناهمواري هاي موجود در بافت پوست و همچنين رفع چين و چروک صورت و جاي جوش و اسکار و همچنين آفتاب سوختگي استفاده مي شود. در اين روش با استفاده از انرژي راديوفرکانسي گرماي در پوست ايجاد مي شود که بلافاصله شروع به سفت کردن پوست مي کند که اين سفت شدن حتي بعد از يک بار انجام آن قابل مشاهده خواهد بود.
    دکتر داود محمديان فوق تخصص جراحي پلاستيك،زيبايي و ترميمي هستند ، نمونه کار هاي دکتر داود محمديان در گالري تصاوير مي توانيد مشاهده فرماييد
    ما در اين مقاله قصد داريم شما را با بهترين دکتر ارتودنسي در تهران آشنا سازيم و اطلاعاتي در رابطه با دندان و ارتودنسي در اختيار شما عزيزان قرار دهيم تا با خيالي آسوده به سراغ پزشک دلخواه خود برويد و نگران مهارت و سابقه ايشان نباشيد، زيرا يکي از مهم ترين گزينه ها براي انجام ارتودنسي انتخاب بهترين دکتر ارتودنسي در تهران مي باشد.

    امروزه افراد زيادي هستند که به دليل داشتن ظاهر نامناسب گوش هاي خود، و يا داشتن گوش هايي باسايز بزرگ از بودن در جمع فراري هستند. به بياني ديگر به دليل وجود اين آسيب در بدنشان، اعتماد به نفسشان را از دست داده اند و منزوي شده اند.


    ليپوماتيک به معناي لاغري، پر کردن و تغيير شکل نواحي خاصي از بدن با حذف رسوبات اضافي چربي يا انتقال به نواحي مورد نظر است.
    آيا به فکر انجام ليفت صورت هستيد؟ آيا به دنبال بهترين دکتر ليفت پيشاني در تهران هستيد؟ اگر شما هم از آن دسته از افرادي هستيد،
    در اين مقاله سعي داريم آموزش چسب زدن بيني را آموزش دهيم. جراحي بيني يکي از پرطرفدارترين جراحي هاي زيبايي در جهان مي باشد
    بسياري از خانم ها از داشتن ابرو هايي کم پشت و نازک ناراحت هستند و به دنبال راه چاره اي بسيار مناسب براي رفع اين مشکل هستند
    بسياري از خانم ها براي برطرف کردن ايرادهاي ناچيز عمل جراحي بيني انجام مي دهند. چون زيبايي ظاهري براي خانمها از اهميت زيادي برخوردار است .
    کارتون واقعا عاليه ممنون
    جراحي بيني امروزه جز انتخاب هاي اصلي و مهم افراد بخصوص دخترهاي جوان مي باشد. برخلاف اين که عمل در مدت زمان کمي انجام مي شود اما تغييرات انجام شده حاصل از آن در طول عمر با فرد همراه است.
    اين روزها جراحي هاي زيبايي بسيار رواج پيدا کرده به گونه‌اي که جراحان بسياري در اين زمينه فعاليت دارند
    نکته مهم در افرادي که بيني استخواني دارند سبک مدنظرشون بعد عمل هست .
     <      1   2   3   4      >