سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

نظر نعیم سعداوی بعد بازی با پیکان

    نظر

گزارش "ورزش سه"، نعیم سعداوی با حضور در نشست خبری بعد از شکست برابر پیکان، درباره این دیدار گفت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. هر دو تیم در نیمه نخست یکدیگر را محک زدند و موقعیت زیادی نداشتند اما با وجود شناخت خوبی که از پیکان داشتیم، به خوبی آنها را کنترل کردیم.


او در ادامه عنوان کرد: در طول بازی خیلی بهتر از حریف بودیم. با توجه به اینکه تیم حریف مهاجم سرعتی در اختیار دارد، می‌دانستیم بازی مستقیم  انجام خواهد داد. ما به خوبی توانستیم بازی را کنترل کنیم و به گل اول هم رسیدیم. به نظرم اشتباهات داوری باعث شد تا این نتیجه رقم بخورد. کاملاً از هر جهت تیم برتر میدان بودیم و اصلاً چهره تیم شکست خورده را نداشتیم.

 

سرمربی تیم فولاد خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه تیم او مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته‌ است، عنوان کرد: خرید ذغال سرخ کن برقی به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها فوتبال زیبا و جذابی بازی کردند. تیم پیکان چیزی برای گفتن مقابل ما نداشت. در مورد خیلی از صحنه‌های مشکوک بازی باید کارشناسان نظر بدهند. به نظرم صحنه‌ای که  روی ساسان انصاری اتفاق افتاد پنالتی بود. ما چیزی از دست ندادیم و به هیچ عنوان چهره یک تیم شکست‌ خورده را نداشتیم.

 

 

سعداوی در مورد این که  به نظر او نیم‌فصل اول مسابقات چطور بوده است، گفت: باید در این مورد مفصل صحبت کنیم، اما در مورد این دیدار صحبت‌هایم را انجام دادم.